cutes blog

Tuesday, January 25, 2011

Aku di Dalam Mood Bulan CinTA..






Di atas bangku dari bambu, Di bawah terangnya rembulan, Berduaan duduk denganmu
Bercinta penuh kemesraan, Malam indah bagaikan di syurga, Penuh cinta kasih dan sayang, Cahaya purnama menjanjikan, Cinta kita kan abadi selamanya

Ingin seribu tahun lagi,Hidup selalu di sampingmu, Sungguh aku tak mahu mati, Bila tanpamu di sisiku, Bulan terang sebagai saksinya,Saksi cinta kita berdua, Langit kasih mesra terikat dihati, Untuk saling menyayangi

Bulan ini bulan cinta
Bulan ini bulan kita...

Sambil menunggu hari yang bakal muncul tiba ni,aku diselubungi rasa gelisah dan seram, dia pula rasa teruja...dalam seribu satu rasa kegelisahan itu sesekali aku rasa bagai di lamun cinta, mcm aku dalam bulan cinta yang penuh dengan CINTA..huhuhu..

lagu Eva ni buat aku senang, sama seperti aku yang sedang dalam bulan CINTA...jadi buat yang terakhir malam ini, aku mahu kongsi gambar CINTA kami...

No comments:

Post a Comment