cutes blog

Monday, July 27, 2009

Tension petang2

Hust sangat tension bukan hari ini saja tapi setiap hari di opis, bukan kerana kerja or tugasan yang diberi tapi kerana ada sebahgian manusia yang x reti menghormati org lain...ko x da keja dudk diam2 dah la ni tak memekak x benhenti..mengganggu focus org nak buat keja..manager??erm manager " BUSY" or maybe " x perasan"...huh seriously tak tahan...tak paham la...kami ni kerja mcm nak mati sampai nak p toilet pun tahan...yang ini tak...ngok ngek ngok ngek ngok ngek...gaji banyak gak dapat...yang mcm nak mati ni...habuk pun x da...tambah client tambah backup..tambah and tambah and tambah...

da la...penat aku wat keja dari pagi..tak berhenti tapi tak dapat ape..meningan korang teman kan aku sesama hiburkan hati baca cerita ni...Jom Jom....

KANIbaL - Hahaha,,hari ni aku cerita pasal Karnibal jeye...tak pe sok kita cari cerita lain..

Suatu hari, 3 orang lelaki telah ditangkap oleh satu puak Kannibal (makan orang punya spesis). Ketua puak tu pun mengarahkan anak buahnya supaya membunuh ketiga lelaki itu utk dijadikan santapan. Ketiga lelaki itu pun merayu dgn sepenuh hati supaya mereka dibebaskan.

Oleh kerana mereka merayu dgn bersungguh-sunggguh, ketua puak itu pun

setuju utk melepaskan mereka dengan satu syarat. Syaratnya ialah mereka perlu mencari 10 biji buah dari jenis yang sama. "Ah.. nie simple punya keje".. kata mereka dlm hati.

Maka mereka pun berpecah ke dalam hutan untuk mencari buah-buahan tersebut dengan diiringi oleh beberapa lelaki dari puak tersebut. Lelaki yang pertama keluar dengan membawa 10 buah nenas. Kemudian berkata ketua puak kepada anak buahnya, "

Sumbatkan buah tersebut ke dalam punggungnya, kalau dia mengeluarkanbunyi, bunuh dia!" Lalu buah nenas itu pun disumbatkan kedalam punggung lelaki malang tersebut. Pada buah nenas yang kedua, lelaki itu pun menjerit dan dia pun dibunuh.

Kemudian lelaki kedua pun muncul. Dia membawa 10 biji ciku bersamanya.Dia pun dikenakan tindakan yang sama.Oleh kerana buah ciku kecil, lelaki itu dapat bertahan sehingga buah ciku yang kelapan. Pada masa ini, tiba-tiba lelaki tu ketawa. Maka dia pun dibunuh.

Apabila sudah mati, roh orang yang pertama pun berjumpa ngan roh orangyang kedua. "Kenapa kamu ketawa pada buah ciku yang kelapan?" tanya roh pertama. Jawab roh yang kedua, "Aku nampak rakan ketiga kita tu keluar dengan membawa buah durian!!"

Kah kah kah....mampussssssss!!

No comments:

Post a Comment