cutes blog

Monday, July 27, 2009

Ku bahagia...

Di atas bumi ini ku berpijak..ada jiwa yang tenang di hati ku..

huhuhu...teringat lagu Melly Goeslow ni...memang best..lagu ni femes coz cerita ada ape dengan cinta...sememangnya ADA APA DENGAN CINTA??? Cinta banyak cabangnya, cinta pada sesama manusia, cinta pada pencipta, cinta pada ape yang kita buat...walau pun mcm2 cerita aku dengar dari kawan2 ku pasal ketidahpuashatian mereke ngan kerje yang mereka buat tapi bila aku kaji dudk and memuhasabah diri aku..aku rasa aku cinta ngan ape yang aku buat sekarang...bukan nak cube berfikiran positif tapi bila pikir ngan mendalam...x la teruk mana pekerjaan aku sekarang...aku bahagia and gembira ngan pekerjayaan aku..atau erti kata lain aku BERSYUKUR walau pun secara terus terang environment kat cni menjengkelkan aku tapi aaaahhhhh aku tak mahu ambil pduli and tak mahu terlalu memikirkan itu...yang penting performance aku baik dan hujung bulan aku akan dapat ape yang aku ptt dapat....

sebenarnya,,aku amat berharap agar permohonanku untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Malaya tu di luluskan...aku nak tebus kesalahan yang aku da buat pada diri aku...AKU nak buktikan bahawa aku menCINTAI diri aku...

aku sebenarnya bersyukur kerana aku Allah kelilingi ngan org2 yang tak penah putus asa membantu dan memberi semangat pada aku...Mak, Babah , Farid dan adik2....tak lupa pada Mak & Abah Farid ...kak caca...CINTA kalian membuatkan aku bersemangat...Ya Allah sesungguhnya aku bersyukur dengan pemberianmu...

No comments:

Post a Comment